petraspunk.blogg.se

Jag är en cool tjej, som redan vid 3 års ålder punkade fett och skaffade en piercing. Jag är väldigt nöjd med mitt utseende, om jag får säga det själv. Allt hår på min kropp är svart, det är därför jag kallas blackpussy. Mina föräldrar är från Korea och jag har en Dansk lillasyster (vi fick henne i en låda vid påsk). Jag älskar allt från svarta hästar till blod, men min favoritsak är svart nagellack.Vill bara säga att jag hoppas att ni kommer läsa denna fantastiska blogg för jag kommer lägga ut mycket. Jag har tänkt att bli författare och kändisbloggare. Min förebild är Kissie och Ola Salo. Kram!

Tillbaka!!!

Publicerad 2014-10-30 21:34:00 i Allmänt,

Jag vet att ni har saknat mig och det var ett tag sen jag la ut ett inlägg, jag har hittat lite nya punksaker jag vill köpa så jag ska länka dom här nere. Som ni alla vet så lider jag av punksyndrom och kommer ha den i några år. då jag bara drömmer svart och om nitar som attakerar mig. måste ta och säga själv att det är väldigt svårt att se en svart människa utan att bli attraherad, hoppas ni följer mina inlägg och att ni gärna kommenterar vad jag ska köpa, kramisae punkisar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela