petraspunk.blogg.se

Jag är en cool tjej, som redan vid 3 års ålder punkade fett och skaffade en piercing. Jag är väldigt nöjd med mitt utseende, om jag får säga det själv. Allt hår på min kropp är svart, det är därför jag kallas blackpussy. Mina föräldrar är från Korea och jag har en Dansk lillasyster (vi fick henne i en låda vid påsk). Jag älskar allt från svarta hästar till blod, men min favoritsak är svart nagellack.Vill bara säga att jag hoppas att ni kommer läsa denna fantastiska blogg för jag kommer lägga ut mycket. Jag har tänkt att bli författare och kändisbloggare. Min förebild är Kissie och Ola Salo. Kram!

Hej hej!

Publicerad 2014-11-02 20:37:00 i Allmänt,

Ursäkta att jag inte har lagt ut något på ett tag, har varit för upptagen med att kolla på punkkläder och skrämma punkbarn med min utklädnad (mig själv) jag hoppas att ni fortfarande mår bra, för i morgon blir det skola (har gått om några klasser) jag känner verkligen att jag vill punka lite punkbarn nu så dom också får punksyndrom, ha det bra folk, kramisar och punkisar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela